FEEST IS PAS FEEST ALS JE IN DE TENT VAN BEETS BENT GEWEEST!

Welkom in de Feesttent op 17 & 18 juni 2016.

Dit jaar staat 'Feesttent Beets' in het teken van het 30 jarige bestaan.

Het bestuur van Stichting Evenementen Beets is druk bezig geweest om het dit jaar tot een groot succes te maken. Het bestuur heeft besloten om na 30 jaar enkele veranderingen aan te brengen.

Het programma voor dit feest weekend zal er dan als volgt uit zien:

Vrijdag 17 juni:

Natuurlijk starten wij zoals elk jaar met een programma voor de jeugd.

Vanaf 14.00 uur zal de feesttent open zijn voor alle kinderen van groep 3 t/m 8 en zullen er weer diverse leuke spelletjes klaar staan en ongeveer 17.00 uur zal de ballonnenregen weer plaats vinden. Ook zullen 'Beemster IJssalon' en 'Pizzacos' deze middag aanwezig zijn voor de inwendige mens. Daarna gaan wij ons klaarmaken voor het avondprogramma.

s'Avonds om 20.00 uur barst het feest echt los met DJ Marco Bos !! Behoeft deze lokale bekendheid nog enige introductie? Vele feestjes in de regio heeft hij al tot een succes gemaakt en telkens stond de tent op zijn kop.

De band die we dit jaar verwelkomen is Feestband LIJN 7! Het licht gaat uit en spot gaat aan! Licht, rook, confetti en opzwepende muziek. De energie die van het podium spat, zorgt ervoor dat de vonk tussen de band en het publiek al bij het eerste liedje overspringt. LIJN 7 bestaat al vele jaren en ontleent zijn naam aan de buslijn naar de eerste oefenruimte. De band met maar 1 motto: 'GAS EROP EN DAK ERAF' zal de tent dan ook op zijn grondvesten laten stuiteren. Meer info op www.lijn7.nl

Daarna is het de beurt aan Glennis Grace. Deze dame kwam vorig jaar, wegens andere verplichtingen, helaas niet naar onze feesttent. Dit jaar komt ze het helemaal goed maken met een spetterend optreden speciaal voor ons jubileum!

TV, radio, feesttent of theater? Het maakt Glennis Grace niets uit, zij voelt zich overal thuis, dus ook bij ons in Beets. Deze Lady of Soul zal dan ook de tent op zijn kop zetten, dat is zeker! Meer info op www.glennisgrace.nl

Zaterdag 18 juni:

30 JARIG JUBILEUM FEEST

Deze avond zal in het teken staan van het 30 jarig bestaan van de Stichting Evenementen Beets.

Magic Sound zal muziek uit de begin jaren van het festival ten gehore brengen.

Tevens zal er een optreden plaatsvinden helemaal in stijl van ons jubileum door Duo Woman & Ya Jones.

Als klap op de vuurpijl zal de tent aangekleed worden met een heuse ' Dancefloor en een Spectaculair Light Show' die ons wordt aangeboden door DJ Solutions.

Deze avond is gratis toegankelijk.

Ook wij gaan met de tijd mee. Wij zijn bezig om de kaartverkoop via een online ticketservice te laten verlopen. Hou hiervoor onze website of facebookpagina in de gaten voor meer informatie.

Kaarten voor ons 30 jarig jubileum zijn binnenkort online te bestellen en verkrijgbaar bij 2 voorverkoop adressen. Ook deze staan genoemd op onze website.

Kosten entreekaart € 17.50.

Zo ziet u maar dat wij als organisatie er alles aan doen om iedereen een geweldig en gezellig weekend aan te bieden.

Dus schrijf het in de agenda: 17/18 juni 2016 Feesttent Beets!!!!!!!!!

Graag tot ziens in onze feesttent.