Feest is pas feest, als je in de feesttent van Beets bent geweest!

Jaaaaaaa daar zijn we weer! Nog maar 4 weken te gaan en dan staat 'ie er weer;

op vrijdag 5 en zaterdag 6 april voor de 32e keer: de FEESTTENT!

Wat gaat een jaar toch supersnel… Na een goed georganiseerd jaar van 2018, was het voor het bestuur een kwestie van de draad weer oppakken en hier en daar wat verbeterpunten aanbrengen voor 2019. De alu-tent was vorig jaar zo goed bevallen dat we er dit jaar weer unaniem voor hebben gekozen. Woensdag 3 april gaan we in alle vroegte weer van start en zal de tent ongeveer op dezelfde wijze, achter de kerk op het sportveld, door de enthousiaste vrijwilligers geplaatst worden. De tent zal weer sfeervol ingericht worden met licht en geluid, de kachels zullen voor de warmte zorgen en de garderobe is weer gratis.

We hebben wederom een groot aantal sponsoren enthousiast weten te krijgen om ons financieel te steunen, zodat wij weer een leuk programma in elkaar konden zetten.

Vrijdagmiddag 5 april om 15:00 uur gaan we van start met de kindermiddag. Op dit moment is Iris van der Wel in samenwerking met ons de plannen aan het uitwerken. Het zal weer een leuk festijn worden en verdere info wordt via school verspreidt. Mocht je Iris bij deze middag kunnen helpen, meld jezelf dan even bij haar aan.

Vrijdagavond 5 april is onze inmiddels huis-DJ Marco Bos is weer van de partij en gaat er samen met de feestband NOTSERIOUS weer een knalfeest van maken. Een avondvullende show met een vette knipoog. De band heeft een heerlijk repertoire en is super afwisselend, van Mooi Wark tot Afrojack, van Nielson tot Van Halen, waar ook scheurende gitaren geen enkel probleem zijn! Deze 5 muzikanten zorgen voor een feest in de feesttent en blijven je verrassen! Het motto: gooi je haren los!

Zaterdag 6 april SLAM!FM on TOUR. De SLAM!-DJ’s draaien in heel Nederland en dit jaar ook in Beets! SLAM!FM on TOUR is een totaalconcept en verzorgt een avondvullend programma. De show in Beets wordt verzorgd door DJ Tom v/d Weerd en DJ Rembrandt. De DJ’s zijn interactief met het publiek d.m.v. verschillende give away’s en decoratiemateriaal. Ook worden er vele foto’s gemaakt die later op de site www.slamfm.nl te zien zullen zijn.

Voor deze beide avonden zal er wederom geen voorverkoop van kaarten zijn.

Toegang vrijdag 5 april: tot 16 jaar gratis entree. Vanaf 16 jaar €5,- aan de deur.

Toegang zaterdag 6 april: toegang vanaf 16 jaar. Entree €10,- aan de deur.

Voor beide avonden geldt: legitimatie verplicht!

Vrijdag en zaterdag zal er een nieuwe snackwagen op ons terrein aanwezig zijn. Ook onze Italiaan Cosimo met zijn nieuwe wagen ‘Pizzacos’ is wederom aanwezig. Zijn overheerlijke Italiaanse pizza’s zal hij weer ter plekke voor je maken.

Zoals ik al eerder vermeldde, wordt dit mooie evenement mede mogelijk gemaakt door onze vele sponsoren en vrijwilligers uit Beets en omgeving. Zonder hen is het niet mogelijk om dit feestweekend tot stand te brengen en wij zijn hen dan ook bijzonder dankbaar! Wil jij als ondernemer ook in de tent vertegenwoordigd zijn en wil je ons financieel steunen? Informeer dan even bij ons voor de mogelijkheden.

Mochten we dit jaar weer net zo’n goed financieel resultaat behalen als in 2018, dan gaat het bestuur kijken of wij iets voor het dorp kunnen betekenen. Op welke manier wij dat gaan doen, bekijken we na het evenement, eerst weer een positief resultaat proberen te behalen! Het bestuur doet er alles aan om iedereen een geweldig en gezellig weekend aan te bieden en de saamhorigheid in ons dorp te behouden en te versterken. De saamhorigheid is de dagen voorafgaande aan het weekend voor de vele vrijwilligers al een feestje op zich. Wil jij ook vrijwilliger worden? Kom dan woensdag 3 april naar het sportveld, kom erbij en beleef het mee!

Het bestuur wenst iedereen een geweldig gezellig weekend toe. Maak er een mooi feest van, geniet met en van elkaar!

Namens het SEB-bestuur,

Gea Broertjes